MTZ

 2009.09.24. 22:30

Halló hallihó!

 Na nézzétek meg a 6 egyetemi féléves parasztot!!!! Ezér tanul az ember! Na de a lényeg hogy csak kipróbáltam okosba egy körre, na de milyen indítatással:  Tibi kipróbálod?   Persze!-mondtam(na nem bántam meg az tutti)

És ekkor előkerült egy  papírfecni amit a motorháztetőn láthattok…

Úgy 3-4 perces gondolkodás közben a traktor tulaja a gyakorlatvezetőm lerajzolta a váltó állásait: mai napig nem tiszta bennem minden ezzel kapcsolatban!!!

Na megkaptam a papirost, meg még egy két hasznos infót(hol kell áramtalanítani meg mittuomén, a nagy izgalomtól már nem is emlékszem) és akkor bele a lecsóba: Naményban ki az útra ( ez az út amugy a rendőrség és a szövöde közötti rész, de hát jó helyen kell gyakorolni). Kitettem a kis „rajzot” a müszerfalra (na a müszerfal nekem sokat nem mondott:azt se tudtam mi mit mutat.

És igen:annyira belejöttem kb 10 perc alatt, hogy még ez a kis videót is tudtam csinálni, s közben egy kézzel elbírtam vele.

Viszem vissza, mondom a többieknek, hogy: A fék alig fog, kell vagy 5-7 méter mire 40-ről  megáll! Néznek rám mint a hülyére(ami nem kizárt)::HÁT EZ TRAKTOR!!!!  /Már csak a bazdmeg hiányzott a végéről/

De azt mondták hogy nehéz pótkocsival egy kicsit jóval bonyolultabb a helyzet!!! Az már télleg izom traktorozás!!! 

 

Na gondoltam megosztom ha már van ez a kis lapunk:nehogy elhaljon!

Aki nézi írjon is vmit! Majd kialakul!byby Tibi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityufolyoso.blog.hu/api/trackback/id/tr201405216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lippi87 2009.09.26. 19:54:30

Tibike...egy órás munka.

nanasitoni 2009.10.02. 20:36:11

Üdv!
Csatlakozom a blogger társadalomhoz.
Mi újság a pool meccs jegyeivel?

Kántor úr 2009.10.09. 12:46:27

Ez Szűrös Tibi egy MTZ-vel?

szurostibi 2009.10.09. 18:14:25

Kántor úr személyében kit köszönthetünk????
süti beállítások módosítása